




Reflect System to unikalny system, który pozwala graczom na częściowe „odbijanie” obrażeń z powrotem w agresorów. Dzięki temu nie tylko zwiększasz swoje szanse na przetrwanie w starciach, ale także zadajesz dodatkowe obrażenia w trakcie obrony.
Jak to działa?
- Rodzaj obrażeń: Odbicie może dotyczyć różnych typów ataków – od obrażeń fizycznych (Physical), przez ogień (Fire), aż po lód (Ice) i śmierć (Death). Każdy z tych typów rozwija się osobno.
- Wartość odbicia: Określa procent przyjętego ciosu, jaki zostaje zwrócony przeciwnikowi (np. 30% obrażeń).
- Szansa na odbicie: Określa prawdopodobieństwo (np. 40%) zadziałania samego odbicia.
Jeśli masz np. 40% szansy i 30% wartości odbicia, przy każdym ataku wroga istnieje 40% prawdopodobieństwo, że przeciwnik dostanie dodatkowo 30% zadanych Tobie obrażeń.
Rozwój i ulepszanie:
- Statystyki: Każdy typ odbicia (fizyczne, ogień, lód, śmierć) posiada własne „pule” punktów dla DMG i Chance. Można je zwiększać, wydając specjalne przedmioty dostępne z potworó na Guard Island oraz Rexia Coins (RC).
- Poziomy: Aby awansować na kolejny poziom odbicia, musisz zgromadzić wymaganą liczbę punktów. Z każdym poziomem wyraźnie rośnie siła odbicia (lub szansa jego wystąpienia).
- Balans: Zarówno DMG, jak i Chance mają zaprojektowane krzywe wzrostu w taki sposób, by przy jednym, wspólnym koszcie końcowo były zbliżone pod kątem trudności rozwijania.
Copyrights © Rexia.PL. All Rights Reserved.